Libiri Kancelaria Rachunkowa - Oferta

OFERTA

Zajmujemy się kompleksową obsługą spółek prawa handlowego, małych i średnich firm, osób fizycznych.

Specjalizujemy się w następujących usługach:

Prowadzenie ksiąg rachunkowych

  • Prowadzenie księgi głównej
  • Weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów finansowych
  • Sporządzanie planów amortyzacyjnych
  • Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • Dokonywanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zatwierdzonym przez klienta planem amortyzacyjnym
  • Ewidencja zakupów i sprzedaży dla potrzeb VAT
  • Ewidencja ilościowo-wartościowa obrotu magazynowego
  • Ewidencja księgowa wynagrodzeń i ich pochodnych
  • Kontrola należności i zobowiązań
  • Monitoring i przygotowywanie płatności
  • Przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedażowych
  • Rozliczania kosztów
  • Ewidencja i rozliczania nakładów inwestycyjnych
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie deklaracji CIT i VAT
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych
  • Sporządzanie dowolnych raportów dla potrzeb zarządczych

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów

  • Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • Dokonywanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zatwierdzonym przez klienta planem amortyzacyjnym
  • Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów
  • Ewidencja zakupów i sprzedaży dla potrzeb VAT
  • Ewidencja ilościowo-wartościowa obrotu magazynowego
  • Kontrola należności i zobowiązań
  • Monitoring i przygotowywanie płatności
  • Przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedażowych
  • Sporządzanie deklaracji PIT i VAT
  • Rozliczanie roczne działalności na podstawie ewidencji podatkowej

Ryczałt Ewidencjonowany i karta podatkowa

  • Ewidencja przychodów
  • Ewidencja podatku VAT

Rozliczenia płacowe i ewidencje kadrowe

W zakresie kadr i płac świadczymy między innymi następujące usługi:
  • Opracowywanie regulaminów (pracy, wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, itp.)
  • Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy
  • Prowadzenie pozostałych spraw pracowniczych (urlopy, absencje, badania lekarskie, uprawnienia, itp.)
  • Obsługa osobowa na podstawie umów cywilnoprawnych
  • Sporządzanie list płac
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniami z ZUS
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Sporządzanie deklaracji PFRON i ZUS
  • Przygotowywanie płatności z tytułu zobowiązań pracowniczych i budżetowych
  • Naliczanie należności z tytułu świadczeń pracowniczych (diety, ekwiwalenty, ryczałty, itp.)
  • Naliczanie świadczeń wynikających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Obsługa dodatkowych ubezpieczeń pracowniczych

Usługi biurowe

  • Odbieranie i wysyłanie korespondencji
  • Przygotowywanie pism i dokumentów
  • Archiwizacja dokumentacji

Sprzedaż oprogramowania realizuje firma SOFT-EXPERT

Naszym klientom zapewniamy:

Na każde życzenie staramy się przedstawić bieżącą sytuację finansową, by pomóc Klientom w podjęciu najtrafniejszych decyzji ekonomicznych.

Możesz mieć dostęp do swoich dokumentów zawsze i wszędzie. Nie musisz wychodzić z domu. Nasz system udostępniania dokumentów pozwala na łatwy dostęp do potrzebnych faktur.